مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 12:312015-08-04حوادث

سارق ده میلیونی را شناسایی کنید + عکس


پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان خواست تا با شناسی متهمی که با سرقت عابر بانک اقدام به سرق ده میلیون تومان کرده است این پلیس را در دستگیری وی یاری رسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری دانشجو" ، خانم جوانی با مراجعه به کلانتری 125 یوسف آباد به مأموران اعلام کرد که کیفش حاوی چند عدد عابر بانک حاوی رمز ، مدارک شناسایی و دو میلیون تومان به شیوه "سرقت از داخل خودرو" به سرقت رفته است .

پرونده در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت از داخل خودر" و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 6 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات مالباخته شاکیه پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : در خیابان امیرآباد میدان قزل قلعه ماشین را پارک و جهت انحام خرید به داخل میدان میوه و تره بار رفتم کردم ؛ پس از پایان خرید به محل پارک خودرو مراجعه و متوجه شدم که کیفم با محتویات داخل آن به سرقت رفته است .

برداشت های غیر مجاز از حساب های مالباخته با توجه به اظهارات مالباخته مبنی بر سرقت عابربانک های حاوی رمز، بررسی تراکنش مالی این حساب ها انجام و مشخص شد که در طی چندین مرحله و در مراکز مختلف ، بیش از 10 میلیون تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق ده میلیونی را شناسایی کنید + عکس

سارق ده میلیونی را شناسایی کنید + عکس