مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 12:162015-08-04پزشكي

اهدای خون رییس و هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران


به مناسبت روز جهانی اهدای خون، جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور در سازمان انتقال خون استان، خون اهدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو " ، به مناسبت روز جهانی اهدا خون و به منظور کمک به همنوعان و تروج فرهنگ اهدا خون، جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور در سازمان انتقال خون استان، خون اهدا کردند.

در این اقدام جان بابایی، رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز حضور داشت، با پوریانی، رییس سازمان انتقال خون استان دیدار و ضمن صحبت درباره ارتقا سلامت و فرهنگ سازی اهدای خون، مشکلات موجود در این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اهدای خون هیچ ضرری برای فرد سالم ندارد بلکه باعث سرحالی و شادابی فرد می شود، افزود: از خون افراد چندین فرآورده خونی تهیه می شود و این فرآورده ها در مواقع لزوم در اختیار بیماران قرار می گیرد که می تواند جان آنها را نجات دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: افرادی که به طور متوسط غلظت خون آنان طبیعی است، می توانند سالانه چهار بار اقدام به خون دهی کنند.

جان بابایی با اشاره به اینکه بیمارستانها به پلاکتهای خونی بیشتر نیاز دارند، اظهار داشت: وضعیت مازندران در این زمینه نسبت به سایر استانها بهتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای خون رییس و هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران

اهدای خون رییس و هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران