مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 11:462015-08-04پزشكي

جراحی بینی با اشانتیون گونه


«چاقی و لاغری دائمی فقط در یک ماه» «جوانی را به پوستتان بازگردانید»، «افزایش قد تضمینی در سه جلسه»، احتمالا شما هم اگر صفحات آگهی خیلی از روزنامه ها را ورق زده یا به فضای مجازی سر زده باشید، - "، چاقی و لاغری دائمی فقط در یک ماه جوانی را به پوستتان بازگردانید ، افزایش قد تضمینی در سه جلسه ، با بینی گوشتی خود خداحافظی کنید ، کاشت موی طبیعی بدون عمل جراحی .

احتمالا شما هم اگر صفحات آگهی خیلی از روزنامه ها را ورق زده یا به فضای مجازی سر زده باشید، مشابه این آگهی ها را زیاد دیده اید.

حتی این روزها پخش تراکت، چاپ بیلبورد و چسباندن برگه های تبلیغاتی روی دیوارها، به رویه ای عادی برای تبلیغات پزشکی تبدیل شده است.

در شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی هم که تا دلتان بخواهد، تبلیغات پزشکی مثل مور و ملخ ریخته و انگار هر پزشکی تلاش می کند به هر نحوی که شده، بیماران بیشتری را به مطب خود بکشاند.

شاید تا حالا نشنیده باشید، ولی بهتر است بدانید با توجه به ماده 5 قانون مربوط به مقررات امور پزشکی مصوب سال 1334 هیچ پزشکی حق تبلیغ حرفه اش را ندارد.

دلیلش هم ساده است.

وقتی شما از در و دیوار مورد هجوم تبلیغات رنگارنگ پزشکی قرار می گیرید و از صبح تا شب از انجام عمل های جراحی زیبایی می شنوید، بالاخره احتمال دارد یک روز وسوسه شوید و بخواهید زیر تیغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جراحی بینی با اشانتیون گونه

جراحی بینی با اشانتیون گونه