مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 10:312015-08-04ورزشي

«فروتن گل آرا» به عنوان تنها نماینده کرمانشاه در تیم ملی بوکس ایران انتخاب شد


دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه گفت: «فروتن گل آرا» در وزن 60 کیلوگرم به عنوان تنها نماینده کرمانشاه در تیم ملی بوکس ایران انتخاب شد.

- "، با اشاره به اینکه مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی با حذف سه بوکسور کرمانشاهی خاتمه یافت، اظهار داشت: از چهار نماینده کرمانشاه در اردوی تیم ملی در پایان تنها فروتن گل آرا توانست با شکست رقبای خود به عنوان ملی پوش وزن 60 کیلوگرم انتخاب شود.

دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه افزود: در مرحله دوم اردوی تیم ملی سه بوکسور دیگر از کرمانشاه به نام های سالار غلامی، سجاد نجفی و مصیب تیموری کیا حضور داشتند که با پذیرفتن شکست از حریفان خود از لیست نهایی تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی خط خوردند.

ولدی با اشاره به اینکه در وزن 52 کیلوگرم مصیب تیموری کیا در مصاف با سجاد محمد پور مغلوب شد و از اردو کنار رفت، عنوان کرد: سجاد نجفی در وزن 56 کیلوگرم در مصاف با رضا کرزبری نتیجه را واگذار و از تیم ملی کنار گذاشته شد و سرانجام در وزن 91 کیلوگرم سالار غلامی از پس عبدالمجید سپهوند بر نیامد و نتوانست به عضویت تیم ملی بزرگسالان در آید.

مسابقات انتخابی تیم ملی برای اعزام تیم ملی بوکس به مسابقات آسیایی که در بانکوک تایلند در شهریور ماه برگزار می شود، انجام شد و نفرات نخست تا ششم هر وزن جواز حضور در مسابقات قهرمانی جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فروتن گل آرا» به عنوان تنها نماینده کرمانشاه در تیم ملی بوکس ایران انتخاب شد

«فروتن گل آرا» به عنوان تنها نماینده کرمانشاه در تیم ملی بوکس ایران انتخاب شد