مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 10:312015-08-04اقتصادي

کشف سرقت در استان کرمان 14 افزایش یافته است


جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت: کشف سرقت و کشف وقوع سرقت نسبت به سال گذشته به ترتیب 14 درصد و 9 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، عبدالرضا ناظری در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان با اشاره به کاهش آمار سرقت نسبت به سال گذشته اظهار داشت: در 4 ماه و 11 روز امسال 7540 سرقت به وقوع پیوسته است که از 100 درصد سرقت, حدود 20 درصد مربوط به لوازم خودرو و 17 درصد سرقت منزل و 15درصد سرقت مورتور سیکلت و 10درصد سرقت اماکن و 10درصد سرقت مربوط به خودرو و دو دو درصد سرقت بانک است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: درمجموع آمار سرقت در 131روز ابتدای امسال بطور مقایسه ای با سال قبل 4 درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: کشف سرقت و کشف وقوع سرقت نسبت به سال گذشته به ترتیب 14 درصد و 9 درصد افزایش یافته است و با تلاشی که انجام گرفته است درمجموع سرقت های مهم 5درصد کاهش یافته است.

ناظری در مورد وظایف دستگاه های اجرایی در مورد پیشگیری از جرم اذعان داشت: همکاری برخی دستگاه ها موثر واقع شده و تاثیرات خوبی را نیز به دنبال داشته است اما آموزش همگانی مردم در حفاظت از اموال خود باید ارتقا یابد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان درباره بازه زمانی تفهیم اتهام یادآور شد: یک ساعت فرصت اندکی برای این امر است به گونه ای که در بحث ابلاغ حقوق متهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف سرقت در استان کرمان 14 افزایش یافته است

کشف سرقت در استان کرمان 14 افزایش یافته است