مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 08:362015-08-04اقتصادي

کمبود اعتبار سبب کندی اجرای طرح های آبخیزداری در خراسان شمالی شده است


سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: کمبود اعتبار سبب شده تا طرح های آبخیزداری در این استان به کندی پیش رود.

- " اظهار داشت: اجرای طرح های آبخیزداری علاوه بر تغذیه سفره ها و منابع زیرزمینی، سبب پیشگیری از جاری شدن سیلاب های مخرب می شود اما این اداره کل اعتبار کافی و لازم برای اجرای طرح های آبخیزداری در اختیار ندارد.

باغبان افزود: اعتبارهای خرد و ناچیز سبب شده تا طرح ها و پروژه های آبخیزداری در این استان ناتمام بماند.

وی با اشاره به جاری شدن سیلاب ها در هفته گذشته اظهار داشت: ساکنان روستای کاستان که هفته پیش شاهد جاری شدن سیلاب مخرب بودند اذعان دارند که در چند دهه اخیر چنین سیلابی مشاهده نکرده اند و جاری شدن سیل با این حجم بی سابقه است.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: البته در حوزه هایی که طرح های آبخیزداری اجراشده، مقاومت طبیعت و پوشش گیاهی در برابر جاری شدن سیلاب کاملاً محسوس و قابل مشاهده است اما در محل هایی که کاری انجام نشده، سیلاب جاری شده و خسارت به بار آورده است.

وی اظهار داشت: اداره کل منابع طبیعی، منکر کندی اجرای طرح های آبخیزداری و تأثیر آن بر جاری شدن سیلاب ها نیست اما کمبود اعتبار دست این اداره کل را بسته است و تا اعتبار نباشد، نمی توان کار از پیش برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود اعتبار سبب کندی اجرای طرح های آبخیزداری در خراسان شمالی شده است

کمبود اعتبار سبب کندی اجرای طرح های آبخیزداری در خراسان شمالی شده است