مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 08:262015-08-04اقتصادي

چرا زندگی زناشویی در شهرستان ها، پایدارتر از تهران است؟


جدا از بحث طلاق توافقی که با توجه به راهکار ساده آن برای فرار جوانان در تقابل با مشکلات،آنها را از جوانان سال های دور در زندگی، - "، بحث طلاق و بررسی رشد آن، یکی از بحث های داغ و البته پراستقبالی است که در سال های اخیر متاسفانه در کشور رونق گرفته است.

اگر چه ورود بحث هایی بی شرمانه نظیر برگزاری جشن طلاق و بحث هایی نظیر آن قبح طلاق را در اکثر شهرها شکسته است اما به نظر می رسد هنوز هم شهرهایی در کشور وجود دارند که از طلاق کمتر استقبال می شود و روند زندگی جوانان اینطور نیست که با یک مشکل کوچک فرار را بر قرار در زندگی ترجیح دهند.

مسئله ای که در شهرهای بزرگ و کلانشهرها کمتر مشاهده می شود و عملا زندگی های مشترک جوانان هنوز آغاز نشده به اتمام می رسد تا آمار طلاق در کلانشهرها از شهرهای کوچک تر سبقت زیادی بگیرد.

اما در این میان جالب است بدانیم 90 درصد طلاق های توافقی در کلانشهرها رخ می دهد.

طلاق توافقی که راحت ترین نوع طلاق اطلاق می شود تا همین چند هفته پیش مثل آب خوردن و در کمتر از 15 دقیقه در برخی از دادگاه های کشور رخ می داد اما رشد بی رویه و سادگی، کار را به جایی رساند که مسئولین مربوطه تصمیم گرفتند تا حداقل قبل از توافق زوجین برای طلاق توافقی، قانونی به تصویب برسانند تا زوجین را به مشاوره ارجاع دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا زندگی زناشویی در شهرستان ها، پایدارتر از تهران است؟

چرا زندگی زناشویی در شهرستان ها، پایدارتر از تهران است؟