مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 08:152015-08-04حوادث

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد کشف 3 محموله بزرگ قاچاق در زنجان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف 3 محموله بزرگ قاچاق در استان خبر داد.

- مرتضی ممیزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی روزهای گذشته چند محموله قاچاق در زنجان کشف شده است.

وی با اشاره به جدیت تعزیرات در برخورد با قاچاق افزود: بر اساس برنامه ریزی های شده پرونده های قاچاق در این اداره کل خارج از نوبت مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه با اشاره به کشف و ضبط 13 هزار ثوب جوراب قاچاق در زنجان اضافه کرد: همچنین در هفته جاری 184 متر پارچه و 646 کیلو ظروف شکستنی، به فاصله زمانی بسیار کوتاه در استان زنجان کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه پرونده عاملان قاچاق برای رسیدگی به شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ارجاع و به دلیل عدم ارائه مدارک مثبته گمرکی، قاچاق بودن البسه های مکشوفه محرز شد، افزود: ارزش ریالی کالاها با استعلام از گمرک استان مشخص و شعبه مربوطه بر اساس مستندات موجود در پرونده و سیر مراحل قانونی اقدام به صدور رای کرد.

ممیزی خاطر نشان کرد: بر اساس رای صادره قاچاقچیان علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی به میزان 740 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد کشف 3 محموله بزرگ قاچاق در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد کشف 3 محموله بزرگ قاچاق در زنجان