مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 06:002015-08-04سياسي

مشاور فرماندار ویژه ری: خبرنگاران ری ساماندهی می شوند


مشاور فرماندار ویژه شهرستان ری از ساماندهی خبرنگاران این شهرستان خبر داد.

- " از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، نخستین نشست ساماندهی خبرنگاران و فعالان رسانه با حضور مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری، در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری برگزار شد.

امین بابایی، سرپرست روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری در این نشست اظهار داشت: اهمیت حوزه خبر و اطلاع رسانی از یک سو و تاریخ، صبغه مذهبی و جایگاه سیاسی شهرستان ری از سوی دیگر، موجب می شود که این شهرستان در جایگاه خبری مناسب تری در سطح کشور قرار گیرد.

وی گفت: در این حوزه باید ساماندهی لازم صورت گیرد و پس از ساماندهی خبرنگاران و دفاتر خبری در قالب سامانه جامع، فعالیت آنان رصد و فعالان این عرصه مشخص و مابقی از لیست فعالان خارج خواهند شد.

وی افزود: طی مدت سه ماه ظرفیت ها، کاستی ها، مشکلات و مسائل حوزه خبرنگاران مورد بررسی و آنالیز قرار گرفت و برنامه ریزی سازنده در راستای ارتقای سطح خبری شهرستان در دست انجام است.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان ری بیان داشت: پس از شناسایی و ثبت خبرنگاران فعال، کارت خبرنگاری معتبر و با امتیازات ویژه صادر و معرفی خبرنگاران به ادارات و نهادهای شهرستان برای همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور فرماندار ویژه ری: خبرنگاران ری ساماندهی می شوند

مشاور فرماندار ویژه ری: خبرنگاران ری ساماندهی می شوند