مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 05:312015-08-04سياسي

چرا سرلشگر سلیمانی از پشت پرده بیرون آمده است؟


یک نشریه معتبر آمریکایی در گزارشی عنوان کرد که سردار سرلشگر قاسم سلیمانی سال ها به طور مخفیانه و از پشت پرده نقش یک عروسک گردان را ایفا کرده اما چه شده که ناگهان از پشت پرده بیرون آمده است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، به گزارش سایت قطره و به نقل ازاشراف"، فارن پالیسی در گزارشی ویژه تحت عنوان شوالیه تاریکی برمی خیزد به نقش سرلشگر سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران در مبارزه علیه داعش پرداخت و نوشت: [سردار] قاسم سلیمانی دهه هاست که به دور از انظار عمومی و به صورت بی سروصدا پول و سلاح در اختیار متحدان و عوامل نیابتی ایران در منطقه خاورمیانه قرار می دهد.

اما اکنون از پشت پرده بیرون آمده و به نماد مبارزه بی امان ایران با دولت اسلامی (داعش) تبدیل شده است.

مرکز رصد راهبردی اشراف "بدون تایید محتوا و ادعاهای مطرح شده در این گزارش، ترجمه آن را صرفا جهت اطلاع نخبگان و تصمیم گیران عرصه سیاسی کشور از رویکردها و دیدگاه های اندیشکده های غربی منتشر می کند و دیدگاه ها، ادعاها و القائات این گزارش ها هرگز مورد تأیید اشراف نمی باشد.

■ اشتراک گذاری گسترده تصاویر سردار سلیمانی در شبکه های اجتماعی■ در هفته های اخیر تصاویری از [سردار] سلیمانی به طور گسترده در توییتر و فیس بوک به اشتراک گذاشته شده یا توسط رسانه های دولتی ایران پخش گردیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سرلشگر سلیمانی از پشت پرده بیرون آمده است؟

چرا سرلشگر سلیمانی از پشت پرده بیرون آمده است؟