مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 02:512015-08-03سياسي

11 استان در جشنواره رسانه های بخش کشاورزی کرمانشاه حضور دارند


مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: 11 استان در هشتمین جشنواره رسانه های ترویجی و آموزشی بخش کشاورزی کرمانشاه حضور دارند.

- "، با اشاره به اینکه جشنواره رسانه های ترویجی و آموزشی بخش کشاورزی هر دو سال یکبار برگزار می شود، اظهار داشت: استان کرمانشاه در هشتمین دور از این جشنواره میزبانی آن را بر عهده دارد و 11 استان در این جشنواره حضور دارند.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه در محل مجتمع بعثت کرمانشاه به عنوان محل برگزاری جشنواره غرفه هایی در دو بخش بر پا شده است، افزود: یک بخش مربوط به توانمندی استان ها و بخش دیگر مربوط به محصولات کشاورزی، دستاورد زنان و سوغات کرمانشاه است.

وی پیرامون هدف از برگزاری جشنواره آموزشی و ترویجی بخش کشاورزی گفت: ارزیابی، رفع موانع، بررسی مشکلات و کمک به بهبود فضای ارتباطی میان رسانه های ترویجی و آموزشی با بهره برداران بخش کشاورزی و ارتقاء سطح کیفیت رسانه ها از اهداف برگزاری این جشنواره است.

عظیمی با بیان اینکه رسانه ها برای افرادی که توانایی حضور در کارگاه های آموزشی بخش کشاورزی را ندارند فرصت مناسبی محسوب می شود، عنوان کرد: استان کرمانشاه به عنوان یکی از قطب های کشاورزی کشور نیازمند کار آموزشی و ترویجی متناسب با فرهنگ جامعه، زبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 استان در جشنواره رسانه های بخش کشاورزی کرمانشاه حضور دارند

11 استان در جشنواره رسانه های بخش کشاورزی کرمانشاه حضور دارند