مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 01:512015-08-03سياسي

شهرداری اهواز زیباسازی مناطق شهری را مدنظر قرار دهد


شهرداری باید نسبت به زیبا سازی مناطق مختلف 8 گانه اهواز و نیز کوچه ها و محلات گام بردارد و تغییرات مثبتی ایجاد کند.

- "، اظهار داشت: سیما و منظره شهری از جمله نکانی به شمار می روند که روحیه و نشاط شهروندان را تحت تأثیر قرار می دهند و آلودگی های بصری و دیداری طبیعتأ سبب ایجاد اثرات منفی در روحیه شهروندان می شود.

وی با بیان اینکه چهره شهر باید به شکلی تزیین شود که شهروندان از آن لذت ببرند، افزود: شهرداری باید نسبت به زیبا سازی مناطق مختلف 8 گانه اهواز و نیز کوچه ها و محلات گام بردارد و تغییرات مثبتی ایجاد کند.

عضو شورای کلانشهر اهواز بیان کرد: شهرداری می تواند به وسیله بیلبوردها، تابلو ها و تلویزیون های شهری که قسمتی از پازل و سیمای شهری هستند، مطالب فرهنگی، معنوی و نیز آموزشی را ارائه بدهد.

وی با اشاره به اینکه از این تابلو ها می توان برای ارتقاء سطح فرهنگ و یاددهی آموزه های دینی استفاده کرد، گفت: رعایت حقوق شهروندی، معرفی آداب و رسوم و عقاید به نسل جوان می تواند به آسانی از طریق تابلو های سطح شهر صورت گیرد.

زمان پور عنوان کرد: سازمان زیباسازی شهری برای ارتقاء جایگاه فرهنگی شهری گام بردارد و در این را ه متخصصان و کارشناسان امر کمک کنند تا علاوه بر مناطق بالای شهر مناطق پایین دستی نیز از زیبایی های بصری مناسب و کافی بهره مند ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری اهواز زیباسازی مناطق شهری را مدنظر قرار دهد

شهرداری اهواز زیباسازی مناطق شهری را مدنظر قرار دهد