مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 01:162015-08-03اقتصادي

بیش از 14 هزار هکتار بافت فرسوده در اهواز وجود دارد


آمار رسمی اعلام شده درباره بافت فرسوده اهواز 14 هزار هکتار در 16 محله شهری است.

- "در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: آمار رسمی اعلام شده درباره بافت فرسوده اهواز 14 هزار هکتار در 16 محله شهری است که در واقعیت بیشتر از این مقدار است.

وی درباره مهم ترین مناطق فرسوده افزود: عامری، منبع آب، حصیرآباد، لشکرآباد، هسته مرکزی و نیز قسمت های از بخش های جنوبی شهر که در شهرستان های کوت عبدالله و کارون وجود دارد، از مناطقی به شمار می روند که بافت فرسوده به صورت چشمگیری در آنجا قابل مشاهده است.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: برای کاهش بافت فرسوده شهر برنامه ریزی های صورت گرفت ولی متأسفانه همکاری خوبی از سوی دولت با شهرداری در این زمینه نشده به طوری که مبنا بر این بود وامی در اختیار متقاضیان قرار گیرد تا به احیای بناهایشان بپردازند ولی تا کنون هیچگونه اعتباری به بانک ها داده نشده است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که دولت حمایت نکند مسئله بافت فرسوده همچنان باقی خواهد ماند، گفت: برای تسریع در کاهش بافت فرسوده باید دولت و بانک ها با بخش خصوصی همکاری لازم را انجام دهند.

سلحشور عنوان کرد: در منطقه منبع آب اهواز چند خانه فرسوده خریداری شد تا در آنجا پارکی احداث شود ولی این طرح تمام نشده رها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 14 هزار هکتار بافت فرسوده در اهواز وجود دارد

بیش از 14 هزار هکتار بافت فرسوده در اهواز وجود دارد