مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 00:362015-08-03سياسي

کدام دفاتر گردشگری می توانند در طرح ساماندهی گردشگران عراقی شرکت کنند؟


معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی شرایطی که دفاتر گردشگری می توانند براساس آن در طرح ساماندهی گردشگران عراقی شرکت کنند را تشریح کرد.

- مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم"، در پاسخ به سوالی در این خصوص که کدام دفاتر گردشگری و خدمات مسافرتی می توانند با توجه به تفاهم نامه همکاری های مشترک گردشگری ایران و عراق که به تازگی به امضا رسید در حوزه ورود گردشگران عراقی به ایران شرکت کنند، اظهار داشت: این ساماندهی و ارائه خدمات بهینه به گردشگران و زائرین عراقی را از طریق اعمال سیاست های سفرهای گروهی و در قالب تورهای مسافرتی صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: تعدادی از دفاتر خدمات مسافرتی مطابق شیوه نامه و انتخاب تشکل های مربوطه برای این کار انتخاب شدند ولی این تعداد قطعی نیست و هر دفتری که مطابق شیوه نامه ضوابط آن را داشته باشد و تشکل های مربوطه آنها را معرفی کنند می توانند به این گروه اضافه شوند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی خاطرنشان کرد: از آنجایی که سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری وظیفه ابلاغ سیاست ها و خط مشی ها را دارد فعلا در بحث عراق باید با این تدبیر جلو برویم تا بعد از اینکه مسیر عادی شد و همه کارها بر اساس روال صحیح شکل گرفت این دفاتر در چهارچوب ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام دفاتر گردشگری می توانند در طرح ساماندهی گردشگران عراقی شرکت کنند؟

کدام دفاتر گردشگری می توانند در طرح ساماندهی گردشگران عراقی شرکت کنند؟