مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مرداد 1394 ساعت 00:212015-08-03سياسي

من اجازه نمی دهم!


"پس از قرائت متن بیانیه مشترک در وین با این تصور که مشکل هسته ای و مشکل تحریم ها کلا مرتفع شده، موجی از شادی در سراسر ایران به وجود آمد.

- "، سرمقاله روزنامه رسالت منتشره شده در روز سه شنبه 13 مردادماه با عنوان "من اجازه نمی دهم!" به قلم سیدمسعود شهیدی را در ذیل می خوانید: پس از قرائت متن بیانیه مشترک در وین با این تصور که مشکل هسته ای و مشکل تحریم ها کلا مرتفع شده، موجی از شادی در سراسر ایران به وجود آمد.

وقتی آقای رییس جمهور پشت میکروفون فرمودند: دعای ملت مستجاب شد، تاریخ ورق خورد، موضوع هسته ای حل شد، ظلمها و اتهامها پایان یافت و.

بر شادی مردم افزوده شد و این تصور به وجود آمد که توافقنامه وین پایان مشکلات است و فقط بعضی تشریفات اداری و اجرایی کم اهمیت باقی مانده است.

فارغ از اینکه چنین تلقی از توافقنامه وین درست است یا غلط و فارغ از اینکه اصولا توافقنامه وین پایان ظلمها و اتهامها هست یا نیست، بخش پایانی سخنان آقای رییس جمهور در خور تامل است.

ایشان با چهر ه ای مصمم فرمودند: من اعلام می کنم انتقاد سازنده آزاد است اما من اجازه نمی دهم کسی بخواهد با دروغ و اتهام به امید و اعتماد مردم صدمه بزند.

واژه های من اعلام می کنم و من اجازه نمی دهم آن هم از زبان رییس جمهور خطاب به منتقدین را به دلیل اهمیت آن باید از نظر حقوقی بررسی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

من اجازه نمی دهم!

من اجازه نمی دهم!