مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 23:052015-08-03سياسي

معاون فرماندار شیراز: مسائل مطرح شده در مورد رتبه شیراز در سکولاریسم صحت ندارد


معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شیراز گفت: مطالبی که اخیراً ر مورد رتبه شیراز در سکولاریسم عنوان می شود، صحت نداشته و مبنای علمی ندارد.

- زین العابدین نیک مرام امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: آمارهای اعلام شده در مورد رتبه شیراز در سکولاریسم و رونق فرقه های انحرافی در این شهر از اخباری است که تنها برای مصرف شبکه های اجتماعی و فضای مجازی تولیدشده و با واقعیت انطباق ندارد.

وی افزود: ما شیراز را به معنای واقعی سومین حرم اهل بیت می دانیم، شیراز شهر متشرعین است، شیراز شهر حرم احمد بن موسی (ع) و شهر ملاصدرا و حافظ و سعدی است و این استان 15 هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده و ما این اخبار و آمارها را به طورجدی تکذیب می کنیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این مسائل تنها کاربردهای ویژه شبکه های اجتماعی و فضای مجازی دارد و ما تقاضا داریم اگر کسانی مدعی هستند این آمار صحت دارد منابع پژوهش خود را اعلام کنند.

وی بیان کرد: این که گفته شده شیراز سکولارترین شهر کشور است مورد اعتراض ما است و در حد توان خود با سازندگان این نوع اخبار برخورد می کنیم.

معاون فرماندار شیراز سپس ابراز داشت: بیشترین ناهنجاری های سال های اخیر از همین شبکه های اجتماعی است و بسیاری از ازدواج های ناموفق و موارد اخلاقی ریشه در همین روابط غیرمتعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندار شیراز: مسائل مطرح شده در مورد رتبه شیراز در سکولاریسم صحت ندارد

معاون فرماندار شیراز: مسائل مطرح شده در مورد رتبه شیراز در سکولاریسم صحت ندارد