مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 21:412015-08-03سياسي

تشکیل هسته های مقاومت بسیج مدارس کشور با هدف آزادی قدس شریف


جانشین سازمان بسیج دانش آموزی گفت: هسته های مقاومت بسیج در مدارس کشور با هدف آزادی قدس شریف که از تأکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری است شکل می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، قاسم حبیب زاده عصر امروز در نشست خبری اردوهای طرح یاوران ولایت اظهار داشت: یکی از راهبردهای اصلی سازمان، دانش آموز محوری است که بر اساس این راهبرد طرح یاوران ولایت پیشگامان بسیج دانش آموزی در قالب 2 دوره مجزا ویژه خواهران و برادران بسیجی به منظور تربیت دانش آموزان بسیجی برای تصدی مسئولیت واحدهای بسیج دانش آموزی طرح ریزی شده است.

وی با اشاره به وجود 105 هزار واحد آموزشی در سراسر کشور گفت: از این تعداد 60 هزار واحد بسیج دانش آموزی در مقاطع سه گانه مدارس وجود دارد، ضمن اینکه جامعه دانش آموزی در کشور 13 میلیون نفر است که 48 درصد این تعداد عضو بسیج دانش آموزی هستند.

حبیب زاده بیان کرد: با راهبرد جدید سازمان بسیج دانش آموزی تحت عنوان "راهبرد دانش آموز محوری" فرماندهی بسیج واحدها به خود دانش آموزان واگذار می شود.

وی افزود: در این دوره آموزشی دانش آموزان در طول دوره، مباحث آموزشی، فرهنگی، تربیتی و مهارتی را فرا می گیرند و در طول سال تحصیلی در واحد مقاومت، پیاده سازی می کنند که در این طرح دانش آموزان به عنوان فرماندهان واحد در مدارس خود از مهر امسال مشغول فعالیت می شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل هسته های مقاومت بسیج مدارس کشور با هدف آزادی قدس شریف

تشکیل هسته های مقاومت بسیج مدارس کشور با هدف آزادی قدس شریف