مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 18:362015-08-03اجتماعي

دانش آموزان استثنایی قزوین شناسنامه سلامت دریافت می کنند


رییس آموزش و پرورش استثنایی استان قزوین گفت: به منظور ارتقاء سلامت، دانش آموزان استثنایی قزوین شناسنامه سلامت دریافت می کنند.

- " از قزوین، سید معرفت اله احمدی در بازدید از مدارس استثنایی قزوین اظهار داشت: این طرح با هدف تشخیص و شناسایی به موقع نارسایی های جسمی، ارزیابی وضعیت ذهنی کودکان بدو ورود به مدرسه، کمک به بهبود کیفی آموزش و کنترل بعضی از عوامل موثر بر افت تحصیلی، بررسی میزان شیوع اختلالات جسمانی و روانی کودکان دارای مشکل و صدور شناسنامه سلامت برای تمامی کودکان و دانش آموزان استثنایی انجام می پذیرد.

وی در رابطه با برگزاری این طرح در دو مرحله مقدماتی و تخصصی خاطرنشان کرد: این طرح در دو مرحله مقدمانی و تخصصی اجرا می شود که درمرحله مقدماتی کودک از نظر جسمی و ذهنی بررسی شده و ضمن ثبت ارزیابی ها در شناسنامه سلامت، در صورت وجود مشکل برای ارزیابی دقیق تر به مرحله تخصصی ارجاع داده می شود.

احمدی بیان کرد: با توجه به اینکه سال گذشته برای بیش از 19 هزار نوآموز استان قزوین این طرح اجرا شد امسال 13 پایگاه مقدماتی و یک پایگاه تخصصی نیز در استان برای سنجش سلامت نوآموزان راه اندازی شده است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان قزوین عنوان کرد: در پایان و بعد از انجام ارزیابی ها شناسنامه سلامت برای نوآموزان صادر می شود که برای ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان استثنایی قزوین شناسنامه سلامت دریافت می کنند

دانش آموزان استثنایی قزوین شناسنامه سلامت دریافت می کنند