مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 17:352015-08-03سياسي

معرفی برترین های مسابقات قرآن پدافند هوایی شمال شرق کشور


سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم پدافند هوایی شمال شرق کشور با معرفی افراد برتر در مشهد مقدس به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ارشد عقیدتی و سیاسی یگان های ارتش در استان های خراسان در مراسم پایانی این مسابقات گفت: قرآن کریم در صورتیکه متکی بر معارف اهل بیت(ع) باشد و در کنار نهج البلاغه مورد توجه قرار گیرد مایه سعادت انسان می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباس مقدسیان افزود: قرآن کریم به عنوان جامع ترین نخسه شفابخش بشریت در همه بخشها نظیر فقهی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی راهنمای کامیابی انسان هاست.

رییس عقیدتی و سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) نیز گفت: این مسابقات با حضور 150 نفر از کارکنان پایور، وظیفه و همچنین همسران و فرزندان کارکنان به مدت سه روز در مشهد برگزار شد.

حجت الاسلام سید مهدی سیدی افزود: شرکت کنندگان در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، تحقیق، تفسیر و اذان رقابت کردند و افراد برتر هر رشته به مسابقات قرآن قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) راه یافتند.

در بخش آقایان و در رشته های تفسیر، تحقیق، ترتیل، حفظ یک و پنج جزء و اذان، سرگرد محسن رسولی، ستوان دوم حسن رحیمی، ستوان یکم محمدرضا فاخر، ستوان یکم مجید خسروی، سروان محمد نصرآبادی، ستوان یکم محمد خاتمه و سرباز وظیفه مهدی حسن پور رتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین های مسابقات قرآن پدافند هوایی شمال شرق کشور

معرفی برترین های مسابقات قرآن پدافند هوایی شمال شرق کشور