مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 17:062015-08-03پزشكي

فعالیت 365 خانه و مراکز بهداشت در سطح استان مرکزی


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: 365 خانه بهداشت و مراکز بهداشت در شهرها و روستاهای تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی اراک فعالیت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سعید حیدری ظهر امروز در نشست با فرماندار خمین با اشاره به اینکه فعالیت های خیرانه در حوزه درمان استان مرکزی روند خوبی را داشته اظهار داشت: خیران و فعالان سازمان های مردم نهاد استان مرکزی تاکنون در راستای تجهیز مراکز درمانی استان اقدامات بسیار خوب و تاثیرگذاری داشته اند.

وی افزود: خیران تاکنون در تمامی بخش ها به خوبی گام برداشته و خدمات بسیار ارزنده ای را ارائه داده اند که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت خیران در حوزه سلامت بیشتر استفاده کرده و حمایت بیشتر این افراد را داشته باشیم زیرا در صورت تحقق کمک های مردمی و حمایت خیران رشد و توسعه استان در حوزه سلامت را داریم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: به منظور ارتقاء ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم و بیمه شدگان تحت پوشش نیازمند حمایت خیران بسیار مهم و در اولویت بوده و مشکلات این حوزه بدون حمایت خیران و مشارکت های مردمی مرتفع نمی شود.

حیدری با اشاره به اینکه حل کمبودها و مسائل حوزه بهداشت و درمان نیازمند زمان بوده گفت: مشکلات این حوزه در مدت زمان کوتاهی رفع نمی شود، اقدامات دولت در این حوزه تاکنون بستر مطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 365 خانه و مراکز بهداشت در سطح استان مرکزی

فعالیت 365 خانه و مراکز بهداشت در سطح استان مرکزی