مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 17:052015-08-03ورزشي

رییس فدراسیون هندبال: تغییر در ساختار و برنامه های فدراسیون هندبال جدی است


از آنجا که فدراسیون هندبال قصد کرده است حرکت جدیدی را آغاز کند، تغییر در ساختار و محور برنامه ها از مهمترین موضوعات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما؛ ابوالحسن مهدوی در نشست خبری در پاسخ به این سؤال که هر زمانی فدراسیون ها مشکلات مالی داشته باشند در برنامه نخست تیم بانوان را حذف می کنند و شما این موضوع را چطور مدیریت کردید، گفت: مشکلات مالی فدراسیون هنوز به حد نرمال نرسیده، ما از زیر صفر و با یک میلیارد و 700میلیون بدهی شروع کردیم و الآن به حد نرمال می رسیم اما در آینده نزدیک این مشکلات مالی سد راه ما نخواهد شد.

اعتقاد داریم اگر فدراسیون برنامه ای داشته باشد و هدفی را تعیین کند هیچ مشکلی حتی کمبودهای مالی نمی تواند سد راهش باشد.

وی افزود: از آنجا که فدراسیون هندبال قصد کرده حرکت جدیدی را آغاز کند تغییر در ساختار و محور برنامه ها از مهمترین موضوعات است و ما به این نتیجه رسیده ایم که اگر همه دست به دست هم دهند می توانیم بر مشکلات مالی فائق آییم.

با کمترین امکانات کار را دنبال می کنیم چرا که همه خانواده هندبال احساس مسئولیت کرده اند و سد راهی به نام مشکل مالی به وجود نمی آید.

رییس فدراسیون هندبال در ادامه با اشاره به اعزام های صورت گرفته در بخش مردان و بانوان افزود: در همین پنج ماه گذشته یک اعزام در بخش ساحلی مردان داشتیم و دو اعز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون هندبال: تغییر در ساختار و برنامه های فدراسیون هندبال جدی است

رییس فدراسیون هندبال: تغییر در ساختار و برنامه های فدراسیون هندبال جدی است