مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 16:152015-08-03سياسي

انتقاد تشکل مردم نهاد از معاون رییس جمهور انتصاب مدیران محیط زیست سیاسی شده است


مدیرعامل تشکل زیست محیطی سبزیاران امیر چمران گفت: انتصاب مدیران محیط زیست سیاسی شده است.

- " از یاسوج، آفرین فرهمند عصر امروز در نشست فعالان محیط زیست و تشکل های مردم نهاد با رییس سازمان محیط زیست با اشاره به وضعیت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: حکایت محیط زیست همانند مردی می ماند که از آپارتمان 20 طبقه پایین افتاده است.

مدیرعامل تشکل زیست محیطی سبز یاران امیر چمران با بیان اینکه در همایش های مختلف محیط زیست شرکت کردم ولی آنگونه که باید و شاید نتیجه ای حاصل نشده است، گفت: امیدواریم با حضور رییس سازمان محیط زیست به استان شاهد تحولات خوبی در این حوزه باشیم و این همایش بازخورد خوبی داشته باشد.

این فعال زیست محیط مشکلات محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد را بسیار زیاد عنوان کرد و گفت: متاسفانه انتصابات مدیران محیط زیست سیاسی شده است و ما به عنوان فعالان محیط زیست دوست نداریم که سیاست وارد محیط زیست شود چرا که همه فعالان در این عرصه دغدغه محیط زیست دارند.

وی که از عدم همکاری و هماهنگی دستگاه های کهگیلویه و بویراحمد بسیار گلایه داشت، اذعان کرد: همکاری ارگان های کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حفاظت از محیط زیست مناسب نبوده که امیدواریم این رویکرد تغییر کند و شاهد حمایت هرچه بیشتر از محیط زیست باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تشکل مردم نهاد از معاون رییس جمهور انتصاب مدیران محیط زیست سیاسی شده است

انتقاد تشکل مردم نهاد از معاون رییس جمهور انتصاب مدیران محیط زیست سیاسی شده است