مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 16:102015-08-03سياسي

محسنی اژه ای: قانونی برای ساماندهی هزینه انتخابات نداریم


قانونی درباره ساماندهی هزینه های انتخابات و پول هایی که در انتخابات خرج می شود نداریم اما سیاست های کلی آن در مجمع تشخیص مصلحت تصویب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید لیست اسامی نمایندگانی که آقای رحیمی (معاون اول رییس جمهور دولت دهم) اعلام کرده بود کی اعلام می شود به ویژه که رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است که ما این لیست را می خواهیم اما قوه قضاییه آن را به ما نمی دهد، گفت: این لیست هیچ وقت اعلام نمی شود، افرادی که در هر نوع انتخابات اعم از مجلس، ریاست جمهوری و یا شورا پول خرج می کنند باید این پولها ساماندهی شود که سیاست های کلی آن در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شده و امیدواریم قانون آن تکمیل شود.

وی ادامه داد: مسئولان و مردم در خصوص هزینه های انتخاباتی قبول دارند که باید ساماندهی شود.

محسنی اژه ای با طرح این سؤال که آیا اکنون پول هایی که در انتخابات هزینه می شود، پول خود کاندیداهاست؟ گفت: مسلماً این گونه نیست زیرا هزینه تبلیغات انتخاباتی به ویژه در مورد ریاست جمهوری بالاست و این پولها مال خود شخص کاندیدا نیست که البته در شوراها و مجلس شورای اسلامی نیز همین طور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: قانونی برای ساماندهی هزینه انتخابات نداریم

محسنی اژه ای: قانونی برای ساماندهی هزینه انتخابات نداریم