مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 13:562015-08-03سياسي

جریمه تخریب منابع طبیعی در اردبیل افزایش یافت


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: برای جلوگیری از تخریب منابع طبیعی، جریمه تخریب به 6 میلیون تومان برای هر هکتار افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، شهامت هدایت پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات منابع طبیعی استان اردبیل با حضور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حفظ و حراست از منابع طبیعی تکلیف شرعی و قانونی هر فرد بوده و همگان باید در این راستا تلاش و اهتمامی جدی داشته باشند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای جلوگیری از تخریب منابع طبیعی و فضای سبز در سطح استان اردبیل افزود: برای جلوگیری از تخریب اراضی ملی با استقرار اکیپ های ویژه در نقاط حساس و افزایش جریمه تخریب به 6 میلیون تومان برای هر هکتار که قبلا این مبلغ ناچیز بود توانسته عامل بازدارنده مهمی در این راستا باشد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیشترین اختلافات منابع طبیعی با مردم را مشخص نبودن مالکیت منابع طبیعی و مردم برشمرد و تصریح کرد: در این راستا طرح پلاک به پلاک در تمامی شهرستان ها آغاز شده که با اجرا و اتمام این طرح بسیاری از مشکلات منابع طبیعی با مردم مرتفع می شود.

هدایت بیان کرد: با توجه به اینکه جنگل های استان اردبیل جزو جنگل های زیست محیطی است بیشترین قاچاق چوب و زغال از حوزه گیلان وارد این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه تخریب منابع طبیعی در اردبیل افزایش یافت

جریمه تخریب منابع طبیعی در اردبیل افزایش یافت