مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 13:562015-08-03اقتصادي

استان کرمانشاه رتبه نخست ثبت نام از تعاونی های برتر را کسب کرد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه با ثبت نام از یک هزار و 500 تعاونی رتبه نخست ثبت نام از تعاونی های برتر کشور را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، داوود یاوری در جلسه ستاد اجرایی که امروز در کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به مهلت ثبت نام دهمین جشنواره تعاونی های برتر از یکم تا سی و یکم خرداد ماه اظهار داشت: مهلت ثبت نام در این جشنواره تا تیر ماه ادامه داشت و سبب ثبت نام یک هزار و 500 تعاونی از استان کرمانشاه شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: تعداد قابل توجهی از تعاونی های استان در سامانه ثبت نام دهمین جشنواره تعاونی های برتر ثبت نام و مدارک لازم را ارائه کرده اند شانس انتخاب برای حضور در جشنواره ملی را نیز دارند.

وی پیرامون محورهای جشنواره تعاونی های برتر گفت: کارآفرینی و ایجاد اشتغال، صادرات و ارزآوری، کمک به توسعه منطقه ای، کمک به افزایش رفاه عمومی، اقتصادی و مالی و توسعه عدالت اجتماعی از محورهای پنچ گانه جشنواره است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تعاونی های معرفی شده شانس انتخاب برای حضور در جشنواره ملی را دارند، افزود: این تعاونی ها پس از مرحله استانی به دبیرخانه کشوری معرفی و مورد ارزیابی قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان کرمانشاه رتبه نخست ثبت نام از تعاونی های برتر را کسب کرد

استان کرمانشاه رتبه نخست ثبت نام از تعاونی های برتر را کسب کرد