مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 13:562015-08-03سياسي

جناح های سیاسی در قزوین تقوا را ملاک عمل خود قرار دهند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: در صورتی که جناح های سیاسی بدون اعتقاد و عمل به اصول و مبادی اسلامی، ادعای اصلاح طلبی و اصولگرایی کنند حرف بدون پشتوانه ای زده اند.

- " از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی صبح امروز در همایش فرمانداران و بخشداران استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: چندین اصل مهم در زندگی ما وجود دارد که اگر آن ها را در متن زندی خود قرار ندهیم با قرآن محشور نمی شویم.

وی افزود: در صورتی که انسان ها بدون اعتقاد و عمل به این اصول، ادعای اصلاح طلبی و اصولگرایی کنند حرف بدون پشتوانه ای زده اند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: اصل نخست که در زندگی اسنان ها تاثیرگذار است اصل ایمان و اعتقاد است که باید همواره در درجات مختلف زندگی انسان ها به ویژه مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان قزوین با اشاره به اینکه ایمان علائم و نشانه های مختلفی دارد خاطرنشان کرد: در صورتی انسان می تواند موفقیت های لازم را کسب کند که براساس باورهای عمیق اعتقادی به سمت آیه های قرآن و روایان اهل بیت برود.

عابدینی با اشاره به اینکه دومین اصلی که باید انسان ها باید در انجام امورات مختلف به آن توجه کنند اصل تقوا است، گفت: تقوا به دو دسته حفط ریشه ها و رشته ها تقسیم می شود که رشته ها شامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جناح های سیاسی در قزوین تقوا را ملاک عمل خود قرار دهند

جناح های سیاسی در قزوین تقوا را ملاک عمل خود قرار دهند