مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 13:212015-08-03اقتصادي

کاهش منابع مالیاتی همدان سبب فشار به اصناف شده است


رییس اتاق اصناف همدان افزایش مالیات واحدهای صنفی همدان را تعجب‎آور دانست و گفت: کاهش منابع مالیاتی همدان سبب فشار به اصناف شده است.

- حمیدرضا فرسایی وحید در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در همدان"، با اشاره به اینکه یکی از وظایف اتاق اصناف در جرای ماده 46 قانون نظام صنفی پیگیری مطالبات واحدهای صنفی در شهرستان‎ها است، اظهار داشت: در شهرستان‎های استان همدان اعتراضات گسترده‎ای نسبت به مالیات وجود دارد که در این زمینه نامه‎در در 25 روز گذشته به استاندار همدان اراسل شده و نارضایتی اصناف از وضع مالیات توسط اداره کل امور مالیاتی همدان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه نارضایتی مالیاتی سبب تعطیلی واحدهای صنفی می شود، افزود: دنبال این بودیم تا مشکلات مالیات واحدهای صنفی استان همدان را در سطح استان برطرف کنیم ولی متاسفانه این امر تاکنون محقق نشده و از استاندار خواسته‎ایم در این زمینه ورود پیدا کند.

فرسایی وحید عنوان کرد: براساس تحقیقات صورت گرفته مالیات واحدهای صنفی در سال 91 معادل 11 درصد و در سال 92 نزدیک به 33 درصد افزایش داشته است که افزایش این چنینی برای اصناف و مشاغل روند خوبی نبوده و انتظار است اگر افزایشی لحاظ می‏ شود به صورت پلکانی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش منابع مالیاتی همدان سبب فشار به اصناف شده است

کاهش منابع مالیاتی همدان سبب فشار به اصناف شده است