مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 13:212015-08-03سياسي

سرانه پوشش گیاهی در اردبیل افزایش یابد


نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش جدی برای افزایش سرانه پوشش گیاهی در استان اردبیل انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مصطفی افضلی فرد پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات منابع طبیعی استان اردبیل اظهار داشت: باید تلاش جدی برای افزایش سرانه پوشش گیاهی در استان انجام شود تا در این زمینه بتوانیم شاهد توسعه فضای سبز در استان بوده و از نتایج آن بهره مند شویم.

وی توسعه فضای سبز را عاملی مهم و تاثیرگذار برای مردم منطقه دانست و افزود: در این زمینه ما نیازمند مشارکت و همکاری همه جانبه مردمی هستیم تا بتوانیم با جلوگیری از تخریب فضای سبز و منابع طبیعی در راستای توسعه این منابع گام های اساسی را برداریم.

نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از محورهای توسعه استان اردبیل صنعت اکوتوریسیم بوده که اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با حفاظت از جنگل ها و مراتع منطقه نقش موثری را در این حوزه ایفا می کند و می تواند در توسعه صنعت اکوتوریسم و گردشگری طبیعت در استان نقش آفرینی کند.

افضلی فرد اجرای پروژه های آبخیزداری را برای جلوگیری از فرسایش خاک، تغذیه سفره های زیرزمینی و استحصال آب موثر دانست و بیان کرد: در استان اردبیل کارهای خوبی در این زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه پوشش گیاهی در اردبیل افزایش یابد

سرانه پوشش گیاهی در اردبیل افزایش یابد