مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 11:062015-08-03دانش

برگزاری کارگاه زن و مدیریت در دانشگاه آزاد کرمانشاه


شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه کارگاه زن و مدیریت در راستای دستیابی به راه کارهای گسترش حضور زنان در مشاغل مدیریتی سازمان ها را برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو ،" شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه کارگاه زن و مدیریت در راستای دستیابی به راه کارهای گسترش حضور زنان در مشاغل مدیریتی سازمان ها را برگزار کرد.

نوذر قنبری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با حضور در این کارگاه ضمن اشاره به اهداف اصلی شورای زنان فرهیخته که توانمندسازی بانوان در عرصه مدیریت و آشناسازی آنان با قوانین سازمانی است، گفت: باید نگاه ریشه ایی به بحث بانوان و حضور آنان در جامعه داشته باشیم بحث مدیریت را نباید محدود به جنسیت کنیم و یا نباید مدیریت را فقط پست های اداری در نظر بگیریم؛ بلکه مدیریت می تواند در زندگی شخصی ما نیز وجود داشته باشد.

دبیر هیات امنای استان کرمانشاه افزود: باید بستری را فراهم سازیم تا جامعه توان پذیرش مدیریت زنان را بیش از پیش داشته باشد لازم است عنوان نمایم مایل هستیم تا از حضور بانوان در تیم های اداری و اجرایی به نحو شایسته استفاده نماییم چنانچه پیش از این نیز این کار را کرده ایم؛ اما نباید از محدودیت هایی که در نگاه عام جامعه وجود دارد غافل شویم یا باید این نگاه عوض شود یا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه زن و مدیریت در دانشگاه آزاد کرمانشاه

برگزاری کارگاه زن و مدیریت در دانشگاه آزاد کرمانشاه