مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 03:552015-08-03ورزشي

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان: اتحادیه باشگاه های استان زنجان تشکیل می شود


مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای تشکیل اتحادیه باشگاه های استان گفت: این اتحادیه به محض فراهم شدن مقدمات تشکیل می شود.

- " از زنجان، ارسلان حسینی یکشنبه شب در پنجمین همایش طلایه داران ورزش و مروجان اخلاق که با حضور موسسان و مدیران باشگاه های ورزشی استان زنجان برگزار شد، با اشاره لزوم تزریق تفکر جدید به جلسات اینچنینی که با حضور نمایندگان باشگاه ها برگزار می شود، اظهار داشت: می توان با کمک گرفتن از این جلسات برای فراهم کردن زمینه تشکیل اتحادیه باشگاه های استان استفاده کرد.

وی به تاثیرگذاری باشگاه ها در جامعه اشاره و اضافه کرد: با فراهم شدن زمینه برای تشکیل اتحادیه باشگاه های ورزشی، امکان تشکیل نشست های فرهنگی به صورت فصلی میسر می شود.

حسینی با اشاره به ترک جلسه توسط نمایندگان باشگاههای ورزشی تصریح کرد: باور ندارم که مشکلات فرهنگی تا این حد برای آنها بی اهمیت باشد که آنها با هدف امضای صورت جلسه حضور یافته باشند.

عدم توجه به معضلات فرهنگی، برای نسل آینده مشکل ساز می شود وی عدم اعتقاد به معضلات فرهنگی را از مشکلات فعالان ورزشی از جمله باشگاه داران عنوان کرد و افزود: همه باید متوجه باشند که اگر بی توجهی به مشکلات فرهنگی ادامه یابد دامن نسل آینده از جمله بچه های صاحبان باشگاه ها را ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان: اتحادیه باشگاه های استان زنجان تشکیل می شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان: اتحادیه باشگاه های استان زنجان تشکیل می شود