مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 02:162015-08-02ورزشي

300 طرح ورزشی نیمه تمام در استان فارس وجود دارد


مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه 300 طرح نیمه تمام ورزشی در این استان وجود دارد گفت: تسریع در بهره برداری از این طرح ها در قالب برنامه ای زمان بندی شده تدوین شده است.

- حیدرعلی کامیاب در گفت وگو با خبرنگار ، اظهار داشت: مهم ترین این طرح ها شامل ورزشگاه میان رود و ورزشگاه شش هزار نفری شیراز است که با تخصیص اعتبارهای لازم در حال تکمیل است.

کامیاب تصریح کرد: برنامه اداره کل ورزش و جوانان استان فارس تلاش برای بهره برداری از این دو ورزشگاه مهم و تاثیرگذار تا پایان سال 95 است و در این زمینه نیز دیگر مسئولان متولی قول همکاری داده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس همچنین به بازدید مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از ورزشگاه میان رود شیراز اشاره کرد و گفت: در این بازدید عنوان شد، تکمیل و بهره برداری ورزشگاه میانرود که سازه آن سال قبل به عنوان سازه برتر معماری کشور انتخاب شده از اولویت های مهم وزارت ورزش و جوانان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ضلع شرقی این ورزشگاه تکمیل شده و عملیات اجرای پیست تارتان و زمین چمن نیز به زودی آغاز می شود بیان کرد: امسال شرکت توسعه 60 میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه تامین کرده و براساس برنامه ریزی های انجام شده استان نیز 80 میلیارد ریال برای این طرح اختصاص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 طرح ورزشی نیمه تمام در استان فارس وجود دارد

300 طرح ورزشی نیمه تمام در استان فارس وجود دارد