مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 01:462015-08-02سياسي

قوه قضاییه با جدیت بیشتری حکم مهدی هاشمی را اجرا کند


سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با ضمن تقدیر از قوه قضاییه به دلیل بررسی و به نتیجه رساندن پرونده مهدی هاشمی رفسنجانی، گفت: از قوه قضاییه درخواست دارم که با جدیت بیشتری حکم مهدی هاشمی رفسنجانی را اجرا کند.

- محمدعلی اسفنانی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم" ضمن تقدیر از این نهاد به دلیل بررسی و به نتیجه رساندن پرونده مهدی هاشمی رفسنجانی، گفت: از قوه قضاییه می خواهم تا نسبت به پیگری و اجرای حکم جرائم مهدی هاشمی رفسنجانی جدیت بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی کشور در اغلب موارد براساس عدالت اسلامی رفتار کرده است که مردم و افکار عمومی نیز انتظار دارند در به نتیجه رساندن پرونده مهدی هاشمی رفسنجانی در راستای عدالت رفتار کند، افزود: قوه قضاییه همواره در نزد افکار عمومی نماد عدالت خواهی است که می بایست در رسیدگی و اجرای حکم جرائم مهدی هاشمی رفسنجانی نیز مانند گذشته با جدیت عمل کند تا خدشه ای به جایگاه این نهاد وارد نشود.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس در ادامه، تصریح کرد: قوه قضاییه می بایست در پیگیری اجرای حکم جرائم مهدی هاشمی رفسنجانی مانند زمان رسیدگی به اتهامات این مفسد اقتصادی جدیت داشته باشد تا حکم وی براساس رأی صادر شده از سوی دادگاه اجرا شود؛ این اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه با جدیت بیشتری حکم مهدی هاشمی را اجرا کند

قوه قضاییه با جدیت بیشتری حکم مهدی هاشمی را اجرا کند