مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 01:212015-08-02سياسي

نیمی از اراضی طرح توسعه امامزاده حسین(ع) قزوین تملک شد


با اقداماتی که تاکنون صورت گرفت، در فاز نخست طرح توسعه امامزاده حسین(ع) قزوین بیش از 50 درصد اراضی مربوطه تملک شد.

- "، اظهار داشت: در حال حاضر طرح توسعه امامزاده حسین(ع) قزوین به کندی پیش می رود که باید هرچه سریع تر به مشکلات مربوط به این طرح رسیدگی شود.

وی با بیان این موضوع که طرح توسعه امامزاده حسین(ع) قزوین در دستور کار مسئولان دستگاه های اجرایی قرار دارد، بیان کرد: برای اجرایی کردن این طرح دستگاه های اجرایی مختلفی به این بخش ورود پیدا کرده اند و استانداری قزوین نیز به صورت منسجم در این زمینه حضور پیدا کرده و پیگیری های لازم را انجام می دهد.

نایب رییس شورای شهر قزوین با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی دیگری نیز برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده اند، تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، اداره کل اوقاف و امور خیریه و شهرداری قزوین دستگاه های اجرایی هستند که برای اجرای این طرح اقدامات مختلفی انجام می دهد.

فرخزاد در رابطه با اینکه اجرای طرح توسعه امامزاده حسین(ع) به دو فاز تقسیم شده است، عنوان کرد: در حال حاضر فاز اول این طرح 50 درصد تملک شده است.

وی اظهار کرد: به دلیل اینکه برای اجرای طرح توسعه امامزاده حسین(ع) قزوین چندین دستگاه های اجرایی مختلف ورود پیدا کرده اند، این طرح تاکنون پیشرفت چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از اراضی طرح توسعه امامزاده حسین(ع) قزوین تملک شد

نیمی از اراضی طرح توسعه امامزاده حسین(ع) قزوین تملک شد