مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 00:462015-08-02ورزشي

توسعه فوتبال و فوتسال بانوان در قم به فرهنگ سازی نیاز دارد


دبیر کمیته بانوان هیئت فوتبال قم با بیان اینکه به دنبال حضور نماینده فوتسال بانوان قم در لیگ های دسته اول و دوم کشور هستیم، گفت: - " اظهار داشت: در 6 ماه گذشته تلاش زیادی برای خروج فوتبال و فوتسال بانوان قم از رکود انجام شده است، با وجود موانع، مسابقات لیگ فوتسال بانوان در سال 93 برگزار و تیم فوتسال بانوان قم نیز به لیگ دسته اول کشور اعزام شد.

وی افزود: برای این که بتوانیم سطح فوتبال و فوتسال بانوان در قم را به شرایط ایده آل نزدیک کنیم راه درازی در پیش داریم و شرایط فعلی فوتسال و فوتبال بانوان در قم هنوز رضایت بخش نیست به ویژه در بخش فوتبال مشکلات زیادی وجود دارد.

دبیر کمیته بانوان هیئت فوتبال قم گفت: توسعه فوتبال و فوتسال بانوان در قم نیازمند فرهنگ سازی است چنان که مدارس فوتبال و فوتسال دختران در تابستان امسال با حداقل استقبال همراه بود و این نشان می دهد این رشته ها برای بانوان قمی هنوز رشته های شناخته شده ای نیست.

شاه محمدی بیان کرد: در نظر داریم امسال شرایط را برای حضور یک تیم فوتسال بانوان در لیگ دسته اول و یک تیم در لیگ دسته دوم کشور مهیا کنیم و در این مورد رایزنی هایی در دست اقدام است که تیم بانوان قم در لیگ دسته اول حاضر باشد که هنوز قطعی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فوتبال و فوتسال بانوان در قم به فرهنگ سازی نیاز دارد

توسعه فوتبال و فوتسال بانوان در قم به فرهنگ سازی نیاز دارد