مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 00:362015-08-02سياسي

مواضع امروز و سال های گذشته هاشمی 180 درجه تغییر پیدا کرده است


نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: با قطع و یقین می گویم که مواضع هاشمی رفسنجانی نسبت به سال 68، 180 درجه تغییر کرده است.

- " از قزوین حجت الاسلام سید مرتضی حسینی شامگاه یک شنبه در دیدار با جوانان استان قزوین که در حسینیه آیت الله شالی استان قزوین برگزار شد، در پاسخ به سوال شش جوان قزوینی که به نمایندگی از جوانان استان قزوین انتخاب شده بودند، اظهار داشت: یکی از خصلت های مهم جوانان عدم محافظه کاری، روحیه آرمانگرایی و عدالت طلبی است که همین مهم سبب ترس برخی گروه ها، جریان ها و افراد سیاسی از جوانان می شود.

وی در پاسخ به سوال یکی از جوانان استان قزوین مبنی بر میزان بودجه دستگاه های فرهنگی و تاثیر مجلس بر روی آن افزود: وظایف مجلس در حوزه فرهنگی به دو قسمت قانون گذاری و مشخص کردن بودجه فرهنگی تقسیم می شود و مجلس تنها پنج الی 10 درصد بودجه پیشنهادی دولت را می تواند تغییر بدهد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در ریل گذاری فرهنگی، کمیسیون فرهنگی مجلس چندین قانون مهم در زمینه های امر به معروف و نهی از منکر، رسانه ها، صداوسیما و غیره تصویب کرده که امیدواریم دولت آنها را به نحو احسن اجرا کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقشه های دشمن برای تخریب انقلابیون کشور خاطرنشان کرد: دشمنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواضع امروز و سال های گذشته هاشمی 180 درجه تغییر پیدا کرده است

مواضع امروز و سال های گذشته هاشمی 180 درجه تغییر پیدا کرده است