مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 00:262015-08-02ورزشي

امیدوارم دیدار تاسیسات و القادسیه در فینال مسابقات تکرار شود


بازیکن ایرانی تیم فوتسال القادسیه کویت با اشاره به دلایل باخت تیمش گفت: ما در برابر تیمی ایرانی با 11 بازیکن خوب ایرانی بازی سختی داشتیم اما ایمدوار هستم این دیدار در فینال مسابقات هم تکرار شود.

- " از اصفهان، محمد طاهری پس از صعود تیمش از مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در برابر تاسیسات دریایی ایران متحمل شکست سنگینی شدیم.

وی با اشاره به دلایل این شکست سنگین افزود: صعودمان به مرحله بعد قطعی شده بود و مربی توصیه کرد که در این بازی زیاد به خود فشار وارد نکنیم از طرفی هم حریف ما بسیار قدر و بازی در برابر آنها دشوار بود.

بازیکن ایرانی تیم فوتسال القادسیه کویت در پاسخ به این سوال که آیا نمایش ضعیف این تیم برای این بود که در مرحله بعد به ناگویا برخورد نکنند، گفت: البته ناگویا تیمی بسیار قوی است اما همانطور که دیدید ما در نیمه نخست بسیار تلاش کردیم و اختلاف ناچیزی داشتیم اما در نیمه دوم از همه بازیکنان استفاده شد تا فشار به یاران اصلی وارد نشود به همین دلیل گل های بیشتری دریافت کردیم.

وی بیان کرد: به هر حال ما در برابر تیمی ایرانی با 11 بازیکن خوب ایرانی بازی می کردیم و طبیعتا بازی سختی بود و امیدوار هستم این دیدار در فینال مسابقات هم تکرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم دیدار تاسیسات و القادسیه در فینال مسابقات تکرار شود

امیدوارم دیدار تاسیسات و القادسیه در فینال مسابقات تکرار شود