مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 23:352015-08-02سياسي

روحانی: کاسبان تحریم عصبانی اند / مخالف تعطیلی شبکه های اجتماعی هستم


این تفکر که ما در برابر دنیا دو راه بیشتر نداریم، تسلیم در برابر دنیا یا شکست در برابر دنیا، این خیلی منطق پشت سرش نیست یک راه سوم هم وجود دارد و آن هم تعامل با دنیاست البته تعامل سازنده در چارچوب منافع ملی.

- - حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه ای رادیو تلویزیونی نظر خود را درباره مسائل اقتصادی سیاسی به ویژه توافق هسته ای مطرح کرد.

این مصاحبه به صورت مستقیم از شبکه های خبر سیما و شبکه رادیو ایران پخش شد.

مهمترین بخش های این مصاحبه به نقل از روحانی این شرح است:- طبیعی است 6 کشور قدرت بزرگ با ما مذاکره می کردند و ما در آن توافق موقت ژنو که مربوط می شود به اوایل آذر 92 تا امروز که هنوز هم ادامه دارد ، آن توافق موقت را در عمل آزمایش کردیم.

یعنی ما عمل کردیم ، آنها هم عمل کردند.

آنها به ما قول داده بودند که برخی از تحریم ها را بردارند و ما قول داده بودیم که برخی از محدودیت ها را بپذیریم و هر دو عمل کردیم ، معلوم است که می شود.

ما الان توافقی که با 1+5 کردیم مگر پایانش چند ساله است یک توافق 10 ساله است و توافق گذشته هم یک توافق دو سال نشده البته و سه ماه دیگر می شود دو سال.

بنابر این 5 برابر همان است.

- ما در ماجرای افغانستان ، ماجرای طالبان ، ماجرای صدام و پایان حکومت صدام گرچه ما مستقیم مداخله نداشتیم ولی بسیاری از گروه هایی که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: کاسبان تحریم عصبانی اند / مخالف تعطیلی شبکه های اجتماعی هستم

روحانی: کاسبان تحریم عصبانی اند / مخالف تعطیلی شبکه های اجتماعی هستم