مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 19:062015-08-02سياسي

خبرنگاران نگاه شغلی به حرفه خود نداشته باشند


نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به اینکه خبرنگاران نگاه شغلی به حرفه خود نداشته باشند، گفت: برخی شغل ها بسیار مقدس است که متاسفانه قداست آن نادیده گرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله غیاث الدین طه محمدی بعد از ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته خبرنگار اظهار داشت: برخی شغل ها بسیار مقدس است که متاسفانه قداست آن را نادیده گرفته ایم و فقط به عنوان شغل به آن نگاه کرده ایم.

وی افزود: به عنوان مثال، بنیاد شهید، کمیته امداد، بهزیستی، اهل منبر و معلمی از پست های حساس، ارزشمند و سازنده در جامعه هستند که افراد به سبب تنگنای شغلی فقط یک شغل را در نظر گرفته اند.

نماینده ولی فقیه در همدان بیان کرد: عنوان پیغمبران الهی، نبی به معنی خبرآور است و در قرآن سوره نبأ به معنی خبر آمده است که این اهمیت حرفه خبرنگاری را آشکار می سازد، تمام پیامبران الهی خبرنگار بودند و به برخی پیامبران مرسل به معنی نامه رسان و پیام رسان می گفتند.

وی با اشاره به اینکه خبر سازنده و مفید به شخص نجات و حیات می دهد، گفت: مهم این است که خبرنگاران نگاه شغلی به حرفه خود نداشته باشند، امانت داری الهی و رعایت تقوا را در چارچوب های حرفه ای رعایت کنند اما اگر اصل کار فراموش شود اصل موضوع را به حاشیه رانده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران نگاه شغلی به حرفه خود نداشته باشند

خبرنگاران نگاه شغلی به حرفه خود نداشته باشند