مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 18:502015-08-02اقتصادي

مدیرکل غله اردبیل: خرید گندم از مرز 550 هزار تن گذشت


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: میزان خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در مراکز خرید از مرز 550 هزار تن گذشت تا یک رکورد خوبی را در تولید و تحویل گندم به مراکز خرید در استان اردبیل شاهد باشیم.

- " از اردبیل، علی نوبخت عصر امروز در جریان بازدید از مراکز خرید گندم در اردبیل اظهار کرد: مراکز خرید ما در شهرهای مختلف استان برقرار است و آمادگی داریم محصول کشاورزان را تا زمان تحویل آنها خریداری کرده و نسبت به ذخیره سازی آن اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه گندم تولید شده در این استان از لحاظ کیفیت و توان تولید از سطح بسیار خوبی برخوردار است، تصریح کرد: تولید غلات در این استان به ویژه گندم از جایگاه مطلوبی برخوردار است و پیش بینی ها حکایت از آن دارد که همچنان روند خرید تا پایان تابستان ادامه پیدا کند که پیش بینی می کنیم بیش از 650 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خریداری شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گفت: برای تأمین نان مورد نیاز اهالی استان به مقدار کافی گندم ذخیره سازی شده که به تدریج در اختیار کارخانه های آردسازی قرار می گیرد تا نسبت به تأمین آرد مورد نیاز و تهیه نان اقدامات بعدی به انجام برسد.

نوبخت در ادامه سخنان خود افزود: علاوه بر شرکت غله و خدمات بازرگانی، تعاون روستایی نیز با همکاری و مشارکت فرمانداران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل غله اردبیل: خرید گندم از مرز 550 هزار تن گذشت

مدیرکل غله اردبیل: خرید گندم از مرز 550 هزار تن گذشت