مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 18:212015-08-02فناوري

ساخت نرم افزاری با هدف کاهش ترس از تزریق انسولین در کودکان دیابتی


یک فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان از ساخت نرم افزار "کودک توانا" برای آموزش کودکان دیابتی خبر داد و گفت: این کودکان با فراگرفتن این آموزش ها به تنهایی در خانه و مدرسه انسولین خود را تزریق خواهند کرد.

- "، مصطفی نجفی در رابطه با طراحی و ساخت نرم افزاری برای آموزش کودکان دیابتی اظهار کرد: نرم افزاری تفریحی - آموزشی، تحت عنوان "کودک توانا" با هدف کاهش ترس از تزریق انسولین در کودکان دیابتی طراحی شد، که بر اساس آن فضای بیمارستان را برای این کودکان تغییر دادیم و با گرافیک بسیار زیبا و شاد، اتاق نقاشی شده را برای این کودکان ترسیم کردیم که فضای حاکم برای این کودکان نشاط بخش باشد و در مراحل بعدی نحوه تزریق انسولین به کودکان دیابتی آموزش داده شده است.

وی ادامه داد: نتایج این نرم افزار بسیار موفقیت آمیز بوده است و به کاهش ترس بچه های دیابتی از تزریق انسولین بسیار کمک کرده است و به آنها آموزش داده می شود تا به تنهایی بتوانند در خانه و مدرسه و مهمانی انسولین خود را تزریق کنند و با پازل ها و بازی هایی که طراحی شده است دیگر ترس از سرنگ و تزریق نداشته باشند.

نجفی، از پیگیری مراحل ساخت این نرم افزار جهت نصب در تلفن همراه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به رضایت خانواده ها از این نرم افزار در صدد هستیم تا تولیدات این نرم افزار را در سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت نرم افزاری با هدف کاهش ترس از تزریق انسولین در کودکان دیابتی

ساخت نرم افزاری با هدف کاهش ترس از تزریق انسولین در کودکان دیابتی