مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 17:212015-08-02سياسي

سالانه 40 میلیارد دلار کالای قاچاق از مرزها وارد کشور می شود


سالانه 40 میلیارد دلار کالای قاچاق از مرزها وارد کشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، عباس قائدرحمت عصر امروز در جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان لرستان، اظهار داشت: کارآفرینان مصداق خادمان مردم هستند که خداوند در روز قیامت آن ها را در زیر سایه عرش خود جای می دهد، این افراد در عرصه فشارهای اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه توانستند یاری گر مردم باشند.

وی افزود: این همه فشار و تحریم حق ملت ما نبود، در این دنیای با عظمت مگر ما جز حق و حقوق خود چه چیزی می خواستیم، اما بدخواهان نظام، دنیا را منحصر به خود می دانستند تا خود حاکم و بقیه مردم برده باشند، اما دوران برده پروری گذشته است.

نماینده مردم دورود در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دولت تدبیر به خوبی مذاکره کرد و تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای، پایداری مردم و هدایت های رهبری، همه دست به دست یکدیگر دادند تا ایران در توافق هسته ای به پیروزی برسد.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه دشمنان با تفسیرهای غلط از متن توافق، درصدد کارشکنی هستند که ما به آن ها هشدار می دهیم که مجلس و دولت در سایه ولایت با تمام وجود از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت می کنند و از حق و حقوق ملت نمی گذرند و نمایندگان مجلس اجازه نمی دهند که از متن توافق، تعبیر و تفسیرهای که بر ضرر ملت ایران است صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 40 میلیارد دلار کالای قاچاق از مرزها وارد کشور می شود

سالانه 40 میلیارد دلار کالای قاچاق از مرزها وارد کشور می شود