مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 17:162015-08-02اقتصادي

اعتبارات عمرانی لرستان 23 درصد افزایش یافت


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری لرستان گفت: اعتبارات عمرانی لرستان با 426 میلیارد تومان، نسبت به سال گذشته 23.

2 دهم درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازامید امیدیان شاه آبادی عصر امروز در کمیته برنامه ریزی شهرستان خرم آباد که درسال جلسات فرمانداری خرم آباد برگزار شد اظهار داشت: اعتبارات عمرانی استان لرستان سال گذشته در محل بودجه استانی و ماده 180، 345 میلیارد تومان بود وامسال به 426 میلیارد تومان افزایش پیداکرده است.

وی با اشاره به رشد 23.

2 دهم درصدی اعتبارات عمرانی سال 94 استان لرستان، افزود: این افزایش اعتبار به این معنی نیست که در هر شهرستان، دستگاه یا فصلی به همین میزان افزایش اعتبار داشته باشد چراکه این اعتبارات با توجه به نیاز و شاخصه ها توزیع می شود.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری لرستان بابیان اینکه بر اساس شاخصه های مختلف، اولویت و ضوابط دستورالعمل اجرایی بودجه سال 94 تعیین شده است، عنوان کرد: هرساله با تغییر شاخصه ها و قرار دادن در مدل سهم هر شهرستان به دست می آید.

وی بابیان اینکه استاندار لرستان در بحث اعتبارات همواره تلاش های بسیار خوبی داشته اند، بیان کرد: سهم اعتبارات عمرانی اندک جواب گوی نیازهای استان نیست بنابراین در این راستا رییس جمهور کمک کردند تا در طی سال به لرستان کمک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات عمرانی لرستان 23 درصد افزایش یافت

اعتبارات عمرانی لرستان 23 درصد افزایش یافت