مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 15:402015-08-02حوادث

تولد سه قلو در بالگرد


نوزادان سه قلوی مادر باردار ورزنه ای روز یکشنبه توسط دو تکنسین فوریتهای پزشکی و پرسنل مامایی مرکز بهداشتی درمانی شهر ورزنه بصورت سالم در بالگرد اورژانس هوایی به دنیا آمدند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان روز یکشنبه درمصاحبه با ایرنا گفت: ساعت 9:30 صبح امروز در پی تماس تلفنی از مرکز بهداشتی درمانی شهر ورزنه واقع در شرق اصفهان مبنی بر اینکه خانمی باردار در شرایطی اضطراری درحال زایمان است ، یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی به همراه دو تکنسین فوریت های پزشکی از پایگاه ورزنه به مرکز بهداشتی درمانی اعزام شدند.

وی افزود: باتوجه به شرایط جسمی این مادر 28ساله ، از اورژانس هوایی درخواست امداد شد که با فرود بالگرد اورژانس هوایی به شهر ورزنه، مادر باردار به همراه دو پرسنل مامایی مرکز بهداشتی درمانی این شهر به بیمارستان الزهرا (س) اعزام شدند که در حین اعزام و به دلیل درد شدید مادر باردار مراحل زایمان در بالگرد و در حین پرواز آغاز شد.

وی تصریح کرد: با توجه در خطر بودن جان مادر و نوزادان، پرسنل فوریت های پزشکی با همکاری نیروهای مرکز بهداشتی درمانی اقدامات درمانی لازم برای تسهیل زایمان را بر فراز آسمان شهر اصفهان و در کابین بالگرد اورژانس هوایی انجام دادند که خوشبختانه با موفقیت انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد سه قلو در بالگرد

تولد سه قلو در بالگرد