مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 15:362015-08-02سياسي

لزوم اجماع فعالان فضای مجازی در حوزه دین و معارف اسلامی


رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بر لزوم اجماع فعالان فضای مجازی در حوزه دین و معارف اسلامی تأکید کرد و گفت: فضای مجازی تریبونی برای ترویج اسلام حقیقی باید باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی "خبرگزاری دانشجو"، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نهمین اجلاس مدیران و نمایندگان جامعه المصطفی (ص) العالمیه صبح امروز، 11 مرداد ماه با موضوع المصطفی و افق های فرارو با حضور آیت الله علیرضا اعرافی، رییس جامعهالمصطفی (ص) و ابوذر ابراهیمی ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دیگر شخصیت های کشوری در قم آغاز به کار کرد.

همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جامعه المصطفی (ص) العالمیه ابراهیمی ترکمان در سخنانی ضمن ابراز علاقه و اشتیاق خود نسبت به همکاری و تعامل سازنده با جامعه المصطفی (ص) العالمیه، گفت: سال گذشته در هشتمین دور این اجلاس، در رابطه با افزایش ارتباط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با نمایندگان جامعه المصطفی (ص) العالمیه در داخل و خارج از کشور تأکید شد، که تاکنون این مهم اجرا و عملیاتی شده است.

عضو شورای انقلاب فرهنگی، تأکید کرد: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سال گذشته، با پنج کشور توافق نامه فرهنگی که از بالاترین اسناد قانونی به شمار می آید، امضا کرده است، در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجماع فعالان فضای مجازی در حوزه دین و معارف اسلامی

لزوم اجماع فعالان فضای مجازی در حوزه دین و معارف اسلامی