مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 15:312015-08-02سياسي

کمیسیون بانوان در شورای شهر بوشهر تشکیل شود


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر در دیدار با بانوان عضو شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار تشکیل کمیسیون بانوان در این شورا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، فاطمه دهقانی ظهر امروز در نشست کمیسیون امور بانوان استان بوشهر با بیان اینکه تشکیل کمیسیون بانوان در شورای اسلامی شهر بوشهر ضروری است، اظهار داشت: برغم اینکه 40 درصد اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر را بانوان تشکیل می‏ دهند، کمیسیونی برای بانوان در شورا نداریم و تشکیل این کمیسیون می‎تواند در آگاه‎سازی، برنامه‎ریزی، ساماندهی، توانمندسازی و پیگیری مطالبات زنان شهر بوشهر بسیار موثر باشد.

وی تصریح کرد: کمیسیون بانوان ضمن توجه و تاثیر بر توسعه زیرساخت‎های حوزه بانوان در شهر بوشهر می‎تواند محلی برای اتفاق نظر بانوان فعال مدنی به منظور پرداختن به نیازهای آموزشی و فرهنگی این قشر در زمینه‎های مختلف باشد و این امر زمینه‎ساز ارتقاء بینش و آگاهی بانوان و توانمندسازی آنان می شود.

دهقانی با بیان اینکه بانوان فعال مدنی باید در حوزه طرح و پاسخ به مطالبات بانوان با جدیت بیشتری عمل کنند، تصریح کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا ظرفیت بسیار بالایی برای طرح و پیگیری مسائل حوزه بانوان است و همراهی بانوان و حمایت آنان از یکدیگر ضامن تحقق این ظرفیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون بانوان در شورای شهر بوشهر تشکیل شود

کمیسیون بانوان در شورای شهر بوشهر تشکیل شود