مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 15:252015-08-02سياسي

خشکاندن نسل ایرانیان با سیگارهای وارداتی آلوده


نماینده مردم تهران در مجلس می گوید: طبیعی است مدیری که منزلش متری 25 میلیون تومان است نپذیرد که برای مسکن مهر که به اندازه انباری خانه اش است هزینه ای به کشور تحمیل شود.

گروه پارلمانی خبرگزاری فارس ـ حسین طلا نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت دخانیات کشور، عملکرد وزرای اقتصادی دولت، مسکن مهر و گذشته و امروز مجمع موسوم به عقلا به گفت وگوی تفصیلی با خبرنگاران پارلمانی خبرگزاری فارس پرداخت.

*** آمار درستی از میزان مصرف سیگار نداریموی که در کارنامه اجرایی خود سابقه ریاست سازمان دخانیات کشور را نیز دارد در بخش اول این گفت وگو از فقدان هرگونه آمار درستی از میزان مصرف سیگار در کشور سخن گفت و خاطرنشان کرد: البته آمار تولید داخلی و آمار واردات رسمی سیگار را در اختیار داریم، اما از آنجایی که میزان مصرف سیگار در کشور و همچنین میزان قاچاق سیگار به کشور را نداریم، لذا نمی توانیم آمار دقیقی از میزان واقعی مصرف سیگار در کشور ارائه دهیم.

*** خشکاندن نسل ایرانیان با سیگارهای وارداتی آلودهطلا با اشاره به بازداشت یکی از اعضای انجمن پادشاهی به نام حمید زمانی در زمان فتنه 88 که در دادگاه اعتراف کرد ما برای کشتار وسیع آموزش دیده ایم ، گفت: وقتی رسماً دشمنان ما افراد را برای کشتار وسیع آموزش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکاندن نسل ایرانیان با سیگارهای وارداتی آلوده

خشکاندن نسل ایرانیان با سیگارهای وارداتی آلوده