مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 14:352015-08-02حوادث

رییس پلیس فتا البرز: سناریوی کینه جویانه همکلاسی حسود نقش برآب شد


رییس پلیس فتا استان البرز از دستگیری زن جوانی که با ورود به اکانت کاربری یکی از همکلاسی هایش در مقطع کارشناسی ارشد با رصد اطلاعات وی اقدام به حذف انتخاب رشته وی می کرد خبر داد.

- " از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، یزدان نیکنام گفت: چندی پیش مرد جوانی با در دست داشتن شکواییه ای از دادسرای ناحیه یک کرج به این پلیس مراجعه و مدعی هک اکانت کاربری انتخاب رشته خود شد.

نیکنام افزود: در بررسی های اولیه این پلیس مشخص شد که وی یکی از دانشجویان ممتاز ساکن کرج است که در زمان انتخاب واحد شخص دیگری با در دست داشتن اطلاعات فردی و اکانت وی وارد سایت شده و اقدام به حذف انتخاب رشته وی کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و اضطراب شاکی به جهت ناکامی تلاش های یکساله اش برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد تیمی از کارشناسان فنی این پلیس با بررسی های فنی و استفاده از جدیدترین راه های کشف نوین جرم رد زن جوانی را در یکی از مناطق غربی استان البرز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

رییس پلیس فتا البرز خاطرنشان کرد: پس از دستگیری متهم ابتدا وی منکر هرگونه جرمی شد ولی پس از مقابله با شاکی لب به اعتراف گشوده و از یک سناریوی کینه جویانه پرده برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس فتا البرز: سناریوی کینه جویانه همکلاسی حسود نقش برآب شد

رییس پلیس فتا البرز: سناریوی کینه جویانه همکلاسی حسود نقش برآب شد