مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 14:002015-08-02حوادث

اندر حکایت 70 تن برنج سرقتی


رییس پلیس آگاهی استان مازندران از شناسایی و دستگیری سارقان کارخانه های شالیکوبی شهرستان های بابل، قائمشهر و ساری با اعتراف به 70 تن سرقت برنج در این شهرستان ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از هراز نیوز، اسرهنگ احمدرضا رستمی رییس پلیس آگاهی استان مازندران در گفتگو با هراز نو گفت : استان مازندران به خاطر شرایط ویژه آب و هوایی کشت انواع محصولات شالیزاری در آن رواج داشته و خصوصا” در فصول بهار و تابستان مخصوص کاشت و برداشت گندم و جو و برنج می باشد.

سرهنگ رستمی افزود: با توجه به برداشت محصولات کشاورزی در این فصول طبیعتا فعالیت کارخانجات شالکوبی نیز در این مدت بیشتر می شود، اما به دلایلی چون :مکان قرار داشتن شالیکوبی ها به خاطر نوع کارشان در محلی خارج از شهر و روستا در یک جای خلوت و خالی از سکنه ، عدم استفاده از دوربین های مدار بسته ، عدم استفاده از نگهبان ، و استفاده از دربهای گاراژی نا مناسب و بلند بودن بالای دربهای گاراژی و همچنین استفاده از قفلهای معمولی که به راحتی قابل تخریب هستند ،گاها مورد دستبرد سارقان قرار می گیرند.

رییس پلیس آگاهی مازندران افزود: در پی چندین فقره سرقت از شالیکوبی در شهرهای بابل ،قائمشهر و ساری تیم تلفیقی ویژه ای از افسران مجرب اداره مبارزه با سرقت استان و شهرستان بابل تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندر حکایت 70 تن برنج سرقتی

اندر حکایت 70 تن برنج سرقتی