مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 13:462015-08-02دانش

فعالیت قرارگاه جهادی عاشورا در روستاهای شهرستان تالش آغاز می شود


قرارگاه جهادی عاشورا با همکاری دانشجویان دانشگاه های تالش از 15 مرداد تا 10 شهریور در روستاهای تالش و آستارا فعالیت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از رشت،" دانشجویان جهادی قرارگاه عاشورا شهرستان تالش با همکاری دانشجویان دانشگاه های آزاد تالش، پیام نور تالش، سما، علمی- کاربردی، پیام نور و شهریار آستارا به مدت 25 روز از 15 مرداد تا 10 شهریور در روستاهای دوله ریک، حسن آباد بخش مرکزی، روستای ناو، روستای خطبه سرا، کوهستان حویق، روستای کانرود و دیله روستای لاتم در شهرهای تالش و آستارا به فعالیت خواهند پرداخت.

اهم فعالیت های این قرارگاه ترمیم مدرسه روستای دوله ریک، مسکن محروم حسن آباد بخش مرکزی، آبرسانی روستای ناو، ترمیم مدرسه و مسجد روستای کوهستان در روستای خطبه سرا، آبرسانی و ترمیم مدرسه روستای خطبه سرای انبوه، آبرسانی و ترمیم مدرسه در کوهستان حویق 1، ایجاد راه و دسترسی و ترمیم مسجد، ترمیم و آبرسانی، پل آبرو محلی، لوله گذاری سه دهنه پل، ساخت جاده در روستای کانرود، دیله روستای لاتم می باشد.

لازم به ذکر است، گروه جهادی منتظران ظهور دانشگاه آزاد تالش امروز به روستای دوله سرا ریک برای انجام یک سری از فعالیت های عمرانی، فرهنگی تبلیغی و آموزشی اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت قرارگاه جهادی عاشورا در روستاهای شهرستان تالش آغاز می شود

فعالیت قرارگاه جهادی عاشورا در روستاهای شهرستان تالش آغاز می شود