مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 13:102015-08-02اجتماعي

برپایی نمایشگاه گذرگاه نور در گذر فرهنگی مترو


معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران از برپایی نمایشگاه quotation mark گذرگاه نور quotation mark در زیر گذر چهارراه ولیعصر با هدف نهادینه کردن فرهنگ قرآن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری شهرداری تهران، محمد صائبی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی موسسات قرآنی و فعالیت های آنهاست، افزود: این نمایشگاه در بیش از چهل غرفه تا 20 مرداد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران با هدف نهادینه کردن فرهنگ قرآنی، سلسله نمایشگاهای متنوعی را با این موضوع در ایستگاه ‏های مترو در معرض دید شهروندان قرار داده است، گفت: نمایشگاه quotation mark گذرگاه نور quotation mark هم در این راستا و در دو بخش نمایشگاهی و فروشگاهی برپا شده است.

صائبی در خصوص غرفه هایی که در بخش نمایشگاهی فعال هستند، گفت: مشاوره و پاسخگویی به سوالات دینی، تصحیح قرائت نماز و برگزاری مسابقه با موضوع quotation mark قرآن بخوانید و جایزه بگیرید quotation mark از جمله موارد ارائه شده در این بخش است.

معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران تصریح کرد: فروش کتب دینی و قرآنی، محصولات عفاف و حجاب، نرم افزارهای قرآنی و دینی، کتب و محصولات مخصوص کودکان و لوازم التحریر از جمله فعالیت های این نمایشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه گذرگاه نور در گذر فرهنگی مترو

برپایی نمایشگاه گذرگاه نور در گذر فرهنگی مترو